ALT KLART FOR FØRSTE DESEMBER

Våknet til nydelig vintervær i dag! Snakk om julestemning. Og det på et svært passende tidspunkt også ettersom det er første desember i morgen. Jeg har gjort klart for morgendagen, kjøpt inn julebrus, pepperkake-deig og lista med julemusikk er klar. Så når vi står opp i morgen er det full rulle med julestemning.

Vi pleier egentlig ikke å gjøre så mange “juleaktiviteter” egentlig, rett og slett siden vi sjeldent har tid til det, men siden vi har en dag fri til så tenkte vi å benytte sjansen. Det er jo så kosli! Dessuten nyter jeg at formen min er stigende. Jeg var, som dere kan se, ute i dag og det var så herlig å få litt frisk luft. Vi var bare ute en halvtimes tid, og jeg hadde på meg 2 lag med ull for å holde meg god og varm, men likevel herlig. 

Jeg har også begynt med julegavene, så tenker å prøve å få en oversikt i morgen. Jeg pleier nemlig å “samle” inn litt gaver ila hele året. Noe fra utlandet, noe jeg tilfeldigvis kommer over osv. Alt putter jeg i en “gave boks”, noe jeg synes er helt genialt for min del. Plutselig dukker det opp en bursdag som  man må ha gave til, da går jeg bare i gave boksen og ser hva jeg finner. Også nå til jul går jeg alltid gjennom boksen før jeg evt kjøper noe annet.

Anbefales virkelig å ha en boks med gaver faktisk, for det er så mange ganger ila året jeg kommer over 1) Gode tilbud 2)Finner noe som jeg tenker virkelig passer en venn 3) Får 2 av en ting. Osv osv. Jeg gjorde det før også, men nå som jeg har alt samlet er det så mye lettere å ha oversikt.

Har du noen gode tips til hvordan du finner de perfekte julegavene?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg