ALT BLE SLETTA! – RÅD?

Vi har egentlig hatt en sååå fin dag her i Vilnius! Gått rundt å sett, spist deilig mat, vært på katte cafe og rett og slett bare kost oss.

 

Vi har også filmet det hele til en reisevlogg som kommer snart. Jeg pleier alltid å legge inn videoene over på Macen så fort som mulig, og lasta over alt jeg hadde fra Kaunas i morres.

 

Men etter en hel dag med filming i Vilnius, samt en separat vlogg, så skjer det utenkelige. ALT er borte når jeg skal legge deg over på macen… Alt… Så mye jobb, sp mange morsomme og bra klipp – borte.

 

Fyyyy flate så frustrert jeg er… Vi har nå prøvd i flere timer å finne en måte å få dem tilbake. En app som kan få dem tilbake kosta 700 kr (!!!), mens en annen en kan du se videoene men ikke lagre dem.. Så jeg er litt rådvill. Jeg har såååå lyst å få tilbake videoene. Men på en annen side er det heeeeelt uaktuelt å betale 700 kr for det.

 

Har du opplevd noe lignende?

 

Har du noen forslag eller tips til meg?

 

I så fall send meg veldig gjerne dine råd!!!

 

På forhånd takk!

 

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg