ALL EMOTIONS IN ONE DAY

Reklame | @Miss.nailed.it // Samarbeid med FilmCurves, Peter Kasbergen


Photos by Peter Kasbergen // Filmcurves – thank you!!

 

I dag har vært en dag som virkelig har inneholdt alle mulige følelser. Dagen starta rimelig normalt, litt trøtt og oppgitt pga evig med kø på vei til jobben, men men, ikke så ille. På jobben var det veldig hyggelig, men også syyykt travelt, så jeg løpt rundt og hadde timer hele dagen. Og midt i dagen oppdaga jeg at jeg hadde dobbelbooket meg senere i høst. Og er det en ting jeg virkelig stresser over, så er det når jeg dobbelbooker meg slik at det går ut over økonomi og andres tid. Det er virkelig en ting som stresser meg max ut. Så da ble det jo totalt kaos i hodet mitt og jeg blir helt på tuppa…. Takk og pris så kunne Sverre snakke med de involverte, og det løste seg helt jo fint! Jeg vet så godt at det pleier å løse seg og det ikke er vits å stresse over det – men deeeeet innser jeg aldri før etterpå i akkurat den type situasjon haha.

 

Etter det gikk det bra helt til jeg var på vei til neste jobb, og da ringer telefonen, og jeg innser at jeg har blanda tidene på to kurs, på to forskjellige dager. Var heldigvis kun 5-10 minutter forsinka, but still, blir bare såååå frustrert på meg selv. Må virkelig bare lære meg at sånn skjer , og at der går heeeelt fint – for det gjør det jo! haha

Etter at jeg eeeeendelig var på riktig plass til riktig tid, gikk heldigvis resten av dagen veldig bra! Kurset vi hadde for ungene gikk strålende, og deretter hadde vi en finaletrening som jeg synes gikk veldig bra! Full fres, svette, og hard jobbing! Konkurranse snart, så det er bare å kjøre på. Og på toppen av alt en time yoga! Det riska godt i alle musklene etter den finaltreningen, men vi gjennomførte, så det ble en herlig treningsøkt!

Så, selv om dagen har vært litt all over the place, er jeg veldig glad for at jeg klarte å snu det. Jeg spurte om hjelp fra min kjære, og tok tak i meg selv. Noen ting hjelper det simpelthen ikke å stresse over, som det at jeg var 10 minutter forsinka. Man kommer ikke fortere frem av å stresse så…. Så det er det bare å jobbe!

Det er et fint uttrykk som går: “Hver dag er kanskje ikke god, men det er noe godt i hver dag”, og det stemmer så absolutt! I tillegg tror jeg på at man på mange måter kan påvirke sin egen dag. Så med litt innsats kan man snu en  dårlig til en god dag, slik som i dag!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg