A TRIP DOWN MEMORY LANE

Gjett hva jeg har gjort i dag! Helt riktig, jeg har vært så heldig å få være med å ri. Jeg red ganske mye da jeg var yngre sammen med mine søskenbarn, og dro også på rideleir mm. Har alltid eeelsket hester. Så flotte dyr!!
Jeg husker at jeg kunne alt på rams, strigling, påsaling, hesteraser, you name it haha, men nå husker jeg knapt noe av det. Men derfor er det også så utrolig gøy å få mimre litt, og å børste av “gamle kunster” å få bli med ut på tur.

Mine søskenbarn driver fortsatt med hest, så det var ei av mine søskenbarn som tok meg med på tur i dag – sååå koslig. Og denne gangen, fikk jeg krysset av en ny ting på bucket-listen min haha, nemlig å ri barbak, altså uten sal! Det er snakk om å sitte på et høyt dyr som veier 600 kg, så det er jo liiitt skummelt, men etter et par minutter inn i turen var det egentlig veldig behagelig og avslappende. Hesten er jo bare såååå rolig og avslappa at det var null problem. Altså, se så fin:

Dessuten var det så fint vær, så jeg hadde verdens fineste tur sammen med hestene og søskenbarnet mitt. Og etter det spiste vi middag med resten av familien, etterfulgt av jordbær fra hagen i vaniljesaus – nam!

En super fin dag! Nå skal mamma å jeg ha “spa” hjemme og kose oss med serie – herlig!

Hva gjør du i ferien?

 

Vi blogges,

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg