A NEW WORLD // POST DENTAL SURGERY UPDATES

Reklame | Kjeller Tannhelse

Dette innlegget her kommer jo meeeget sent, ettersom jeg faktisk fjernet mine to siste visdomstenner hos Kjeller Tannhelse i påsken! Grunnen til at det har tatt meg mer tid å skrive om det er at jeg ville at det skulle gro helt (noe det har gjort for lenge lenge lenge siden selvsagt), men også fordi jeg rett og slett skulle gå litt tid, sånn at jeg skulle se hvordan livet uten visdomstenner føles rett og slett, og om det ville komme noen utfordringer i ettertid.

 

Jeg har jo operert ut alle 4 visdomstennene mine hos Kjeller Tannhelse, i to omganger. Den siste gangen var det mye mer betennelse enn første gang, så det var en littegrann mer omfattende runde. Det måtte ganske mye mer bedøvelse til i selve operasjonen, og etterpå tok det litt lenger tid å gro. Men det gikk absolutt veldig fint uansett.

 

Mamma sa til meg at ” Du kommer til å få et “nytt liv” etter at visdomstennene er ute “. Og jeg tenkte jo at det kom til å bli herlig, men at det skulle være så stor forskjell hadde jeg aldri trodd! Det er faktisk så vanvittig deilig, og det føles ut som om jeg har sååå mye plass baki der haha. Jeg har ikke hatt noen problemer i etterkant i det hele tatt, ikke noe vondt, ikke noe stress.

Jeg er sååå glad for at jeg endelig bare fikk dem ut. Og jeg var veldig glad for at jeg fikk ta dem ut hos nettopp Kjeller Tannhelse.  De tok så godt vare på meg, at jeg tror ikke opplevelsen kunne blitt noe bedre! Jeg gledet meg sånn til å ta dem ut, men hadde jo hørt en del skrekk historier som gjorde meg litt nervøs. Men gjengen på Kjeller tannhelse var så sinnsykt imøtekommende, smilende og hyggelige at nervøsiteten min slapp litt taket.

Dersom jeg må gjøre noen flere grep ift tannhelse er jeg hvertfall ikke i tvil om hvor jeg vil dra hen!! Det er, helt seriøst, så hyggelig der at man får lyst til å bare ta en tur innom haha!

Uansett, jeg lever nå et visdomstann-fritt liv takket være Kjeller Tannhelse, så tusen hjertelig takk til dem for så profesjonell og god hjelp.

Har du tannlegeskrekk?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg