A NEEDED BREAK

Denne påskeferien kom virkelig på et passende tidspunkt!! De siste ukene har vært litt tunge rett og slett på grunn av mye jobbing, mye trening, mye stress…mye av alt. Men nå føler jeg virkelig at alt har snudd allerede. Noen dager med ro, noen dager med sol, og noen dager med masse glede.

Jeg har fått unnagjort en hel del ting som har stressa meg, så det er himla deilig å være ferdig med. Vi har drevet med litt prosjekter som har vært enormt tidkrevende, og ikke minst slitsomme både fysisk og psykisk, men nå er vi helt ferdig med det, og velger å fokusere energien vår på andre ting, så forhåpentligvis hjelper det veldig på formen fremover. I tillegg spiser jeg bedre, og har tid til å restitere og slappe av mellom slagene. Nå skal jeg være hjemme i Haugesund frem til søndag, og så er det tilbake til hverdagen. Men nå som dagene er lenger, lysere og jeg har mer kontroll på alt jeg skal gjøre, ser jeg virkelig frem til det!

Dessuten har vi en syyyykt god nyhet – vi er nok en gang tatt ut til å representere Norge i EM – woho!! Jeg gleder meg masse, både til konkurransen i seg selv, men også til å trene frem mot det. Denne gangen er EM i Salaspils, Latvia, i Mai.

Akkurat nå sitter jeg hjemme, og jeg kom nettopp hjem fra familiegården. Der var det masse nydelige lam, så det kommer det bilder fra i en senere post!

Har du også ferie nå?

 

xoox

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg