A MODEL EXPERIENCE

Reklame | @Miss.nailed.it // Samarbeid med "Film Curves", by Peter Kasbergen

Hei dere! Endelig…..eeeendelig kan jeg dele disse bildene med dere! Jeg var så heldig at jeg fikk være skikkelig modell for en dag da jeg var utenfor København i Mai i forbindelse med en dansekonkurranse. Jeg har fått ganske mange bilder, så det kommer i flere innlegg, men her har dere et par sneakpeaks:

Bildene er tatt av Peter Kasbergen, og jeg hadde virkelig en spennende dag! Det er jo kanskje ikke en hemmelighet at jeg trives foran kamera, MEN det å skulle bli tatt bilder av av en proff fotograf, som skulle brukes på hans nettside var jo litt skummelt. Han har tatt dansebilder i mange år, og jeg har gjentatte ganger fått fine bilder fra konkurranser som han har tatt. Etter fjorårets konkurranse i København sendte han meg en melding på konkurransen, og vi møttes i dansehallen etter vi hadde dansa vår siste runde. Da spurte han om jeg var interessert i å få tatt noen flere bilder en gang, utenfor dansegulvet, noe jeg selvsagt gjerne ville!

Men tiden gikk, og det var ingen steder vi begge skulle til samtidig, FØR Copenhagen Open i år, woho! Vi var igjen noen timer dagen etter konkurransen, og fikk hatt to photoshoots! En “fashion shoot” og en “boudoir shoot”. Sistnevnte var jo egentlig max ute av komfortsonen….men jeg bestemte meg for å hoppe ut i det med begge beina – og jeg angrer ikke!! (De nyyydelige neglene mine er selvsagt laget av @miss.nailed.it aka Ann-Torill!)

Jeg var super nervøs, og følte meg egentlig ganske klønete i starten haha. Hvor legger man hendene?? Hvor ser man?!? Og i tillegg hadde jeg fått en skikkelig allergisk reaksjon av et sminkeprodukt dagen før, så den som våkna med et sykt hovent øye…det var meg!! Er det mulig tenkte jeg bare!? Men heldigvis skulle jeg 1) ha mørk sminke 2) Jobbe med en fotograf som var veldig flink til å veilede og som var lett å samarbeide med. 3) Jeg hadde også Sverre med meg mesteparten av tiden, så det var veldig godt!

Det jeg også likte veldig godt var at vi hadde diskutert/snakka så mye om det på forhånd. Jeg hadde fortalt hva jeg ville ha, hvilke tanker jeg hadde, og hvilke grenser jeg hadde. Han var helt enig i min visjon, og pushet ikke grensene jeg hadde satt. Og etterhvert som vi kom i gang ble det mer komfortabelt, og jeg koste meg masse og lo mye. En god opplevelse!

 

Jeg har som sagt mange flere bilder, så de kommer senere, men nå skal jeg pakke sakene og dra avgårde på latin trening!
Håper du likte bildene!

Har du prøvd å være “modell for en dag” før? Hvordan synes du det var i så fall?

 

xoxo

2 kommentarer
      1. Ja, men det er jo også super gøy! Som regel “bare” det jeg også gjør! 😀 Men var veldig moro å gå utenfor komfortsonen å være “modell på ekte” for en dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg