A GREAT DAY IN THE STUDIO

 For en herlig dag i studio! Etter en fin dag på min dag-jobb og litt middag hjemme, dro jeg avgårde til studio for å undervise og trene. Først ble jeg overrasket av den ene eleven min med en forsinka bursdagsgave og kake! Herlighet så koselig, hjertet mitt smelta helt…
Det var etterfulgt av en kjempefin privattime med henne og en fellestime med den flotte gjengen jeg underviser på torsdager. Jeg føler meg såå heldig som får undervise så snille, gode, flinke barn som ønsker å lære å danse!

Etter undervisningen hadde vi fellestimer med flinke Malthe og Sandra, fra Danmark! Det er alltid sååå gøy å ha dem her, og jeg gleder meg masse til å ha privattimer med dem i morgen!

Nå er det på tide å komme seg i seng, ettersom jeg skal tidlig opp for jobb og behandling hos Nemus i morgen tidlig.

God natt alle sammen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg