A DAY SPENT ON AN ISLAND

God kveld alle sammen! For en herlig dag jeg har hatt!! Kan ikke huske sist jeg har hatt en sånn dag faktisk. Jeg har nemlig vært på ei øy i oslofjorden sammen med venninnene mine Abigail, Malin, Sunniva og Tiril. Vi var ute på øya i 12 tiden og tilbragte ca 5 timer der. Ingen stress, ingenting man skulle ha gjort.

Kun avslapning og kos ute. Stort bedre norsk sommer dag får man ikke spør du meg! Vi var for det meste helt nede ved havet hvor vi hørte på musikk, spiste, prata og bada, men vi gikk oss også en liten tur rundt å øya. På bildene over var vi på en liten “sightseeing”.

Det var altså så varmt at vi holdt på å smelte bort, så vi var vel å bada 3 eller 4 ganger for å kjøle oss ned. Men det var så deilig. Vanligvis er jeg skikkelig pyse når det kommer til bading siden jeg fryser så lett, men i dag var det rett og slett nødvendig, og deilig!!

Nå er jeg vel hjemme igjen og slapper av foran tven med kjæresten min, og i morgen er det tilbake i dansestudio og litt jobbmodus for oss. Men, jeg skal faktisk en tur til Oslo i morgen for å møte min kjære storesøster, så det gleder jeg meg masse masse til!

Hva har du gjort i denne stekende heten?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg