7 TING JEG GLEDER MEG TIL DE NESTE UKENE

Det er ikke så mye endring å sikte i forhold til denne lockdown situasjonen, og dermed er det ikke så mange aktiviteter eller arrangementer på planen heller, men det betyr ikke at jeg ikke har noen planer! Jeg prøver rett og slett å lage planer, sånn at jeg får dagene til å gå og ikke går på veggen her hjemme. Jeg er en ganske rastløs person, og ikke minst veldig sosial av meg, så det å gå fra å være rundt folk til å være hele dagen, til å nesten ikke se noen andre enn Sverre er en ganske stor konstrast.
Uansett, jeg har som sagt ingen planer om å ikke ha planer! Så her kommer tingene jeg gleder meg til de kommende ukene:

1) Gjesteinnlegg fra blogger-venner.
Jepp, jeg har spurt noen av mine fine bloggervenner om de vil skrive et gjesteinnlegg til mine fine følgere, og gjett hva, gjesteinnlegg er på vei til dere!

2) Intervju.
Nok en ting som kommer her på bloggen etterhvert er et intervju med en indrettsutøver! Jeg har tidligere nevt det for dere, men nå er intervjuet både skrevet ferdig og sendt over, så det skal dere få å fort det er ferdig svart på! Til hans forsvar (ja det er en han, nå kan dere lure) så er intervjuet ganske langt og utfyllende, så han skal få litt tid på å svare!

3) Livesending på søndag!
Sverre og jeg skal faktisk ha en livesending der vi underviser i basic standard og latin nå på søndag! Det er første gang jeg har en livesending ever, så det blir veldig spennende og gøy. Mest sannsynlig sender vi også direkte på Instagrammen til LSKdans, så bare å følge med om du vil lære litt enkle trinn du kan gjøre hjemme helt alene!

4) Bildetaking.
Jeg elsker å dra rundt å ta bilder, så med litt ekstra tid håper og planlegger jeg å dra ut å ta enda mer bilder fremover!

Denne nydelige genseren er strikket av min super flinke mamma – tusen takk!

5) Sminkelooks.
Jeg skal lage flere sminke”looks” i ukene fremover. Jeg hadde en avstemning i story i går og dere stemte både for hverdagslooks og danselooks, med flertall for dansesminke, så det skal jeg få laget snart!

6) Dansetrening.
Vi er jo så heldige å ha tilgang til dansestudio et par om gangen, så vi gleder oss til å trene mer dans fremover!

7) Turer ute.
Håper på masse fint vær sånn at vi kan gå mange fine lange turer ute fremover!

 

Håper du har noen hyggelige planer i ukene fremover også, har du noen gode forslag så legg gjerne igjen en kommentar med tips til meg!

xoxo

2 kommentarer
    1. Mange fine og hyggelige ting å gjøre det der. Jeg lager meg også planer. I dag skal jeg ut å filme til undervisningsopplegg vi lager nå med jobben. Vi må jo også gjøre alt på nett, digitalt. Jeg har aldri filmet meg selv særlig, så er litt amatør FORAN kameraet, og skikkelig dårlig på redigering. Men det er heldigvis lavterskel-opplegg dette, nå som vi plutselig kom i en sånn situasjon, bare gjøre så godt man kan 🙂 Og det gjør at jeg får en del MORO å holde på med både ute og inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg