6 TING JEG IKKE KAN REISE UTEN

I morgen bærer det avgårde til Gøteborg – woho! Men før avreise gjenstår det å pakke ferdig. Denne gangen skal vi kjøre bil, så det er ganske chill ift vekt og hva man kan pakke med, men det må likevel planlegges. Vi er tross alt 4 stykker som skal ha bagasje i bilen. Nå som jeg driver å pakker tenkte jeg at jeg skulle lage en liten liste over ting jeg ikke kan reise uten.

Jeg kan selvsagt ikke reise uten dansetøyet mitt osv, men nå tenker jeg på reiser generelt, så se bort fra ting jeg trenger til konkurranser:

1) Mobilen min.
Jepp, avhengig haha. Bruker den til alt mulig!! Spesielt kart og google steder osv, foruten å ta bilder og sosiale medier.

 

2) Behagelig tøy.
Komfort foran utseende der ass, spesielt om jeg skal reise langt!

3) Snacks
Må jo ha noe digg på veien!

 

4) Hårstrikk
Hår som er i veien er uaktuelt haha, etterhvert blir jeg så lei og må sette det opp.

 

5) Mac
Jeg reiser svært sjeldent uten macen. Foretrekker definitvt å blogge og jobbe via Mac heller enn mobil, så den vil jeg helst ha med overalt haha.

 

6) Lommebok
Denne må med, ellers får man ikke gjort stort! Evt pass om jeg skal utenlands selvsagt.

Hva er det du ikke kan reise uten?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg