6 MANDAGSTIPS

Dette har vært en mandag som har vært både høyt og lavt, og der jeg føler jeg har gjort både mye og lite på en og samme gang. Mandager er en svært travel dag for min del, men samtidig er det en effektiv dag, så jeg tenkte å dele noen av mine mandagstips med dere!

1) Sett på 2 alarmer.
Nå vet ikke jeg hvilket type menneske du er, men jeg er en sånn som MÅ ha to alarmer på, no matter what. Har helt panikk for å klare å skru av den ene i søvne. (Jepp det har skjedd) Men etter en lang helg kan det være litt ekstra hardt å stå opp for alle og enhver, så jeg foreslår minst to alarmer, gjerne med forskjellige lyder!

2) Planlegg uken.
Det er gull verdt å planlegge uken fremover, og mitt tips er å skrive det ned! Da vet du at du husker alt, og at du ikke dobbelbooker deg. Det er seriøst noe av det værste jeg vet..å dobbelbooke meg eller å gå på en annen smell som går ut over noen andre sin tid.

3) Handle inn for uken.
Her er jeg heeelt elendig selv, men det er noe jeg jobber med. Men er du god planlegger du alle ukens måltider og handler inn. Det er penger og tid spart!

4) Lag matpakker.
For neste dag, et par dager, eller resten av uka. Også her har jeg maaasse forbedringspotensiale, men jeg alltid så sykt fornøyd når jeg har gjort det! Så det anbefales!

5) Sett deg noen mål.
Hva skal du oppnå/bli ferdig med ila uken? Det kan være både å få gjort mer, eller å roe deg – spørs hva du trenger!

6) Gjør noe hyggelig!
Dagene suser avgårde dere – så sett av litt tid til å finne på noe hyggelig. Enten med deg selv eller noen du er glad i!

Denne mandagen går mot slutten, og nå skal jeg følge mine egne tips! Jeg har allerede satt på mine 2 faste morgen-alarmer, planlagt å gjøre noe hyggelig med noen venninner på torsdag, samt planlagt det meste av uken! Men nå skal jeg planlegge maten sånn at jeg kan handle inn for resten av uke, samt sette meg et par mål å bli ferdig med innen søndag.

Hva er ditt beste mandagstips?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg