6 ÅRS JUBILEUM

For et par dager vi har hatt! Vi er nemlig akkurat ferdige med treningshelg, som inneholdt 2 dager stappfulle av dansing. Det har vært slitsomt, lærerikt og gøy. Men det som gjorde i dag litt ekstra spesiell er at vi har dansa sammen, og være kjærester i 6 år! Fy flate som tiden flyr. Vi har feiret med 6 timer i dansestudio, etterfulgt av en deilig middag ute for å feire litt ekstra.

Tenk at det er 6 år siden jeg flytta fra Haugesund, 6 år siden jeg valgte å satse på danse drømmen. Jeg flyttet fra det trygge og kjente til en ny by, startet på en helt ny skole, og i et helt nytt miljø. Det har vært mange oppturer og nedturer, utrolig mange utfordringer, opplevelser, og mer. Disse 6 årene har gitt meg så utrolig mye lærdom, venner for livet, en samboer, erfaring og så mye mer!!

Jeg er så takknemlig og stolt over at jeg fulgte drømmen, noe jeg gjør enda. Nå skal vi se serie og kose oss resten av 6 års jubileumsdagen vår med snacks og noe godt i glasset.

Har du en drøm du har turt/ikke turt å følge?

xoxo

2 kommentarer
    1. Vet ikke om jeg vil kalle det en drøm akkurat, men jeg kunne gjerne tenkt meg å få gitt ut mine dikt og noveller 🙂 Så gøy dere har 6 års dag 🙂 Gratulerer! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg