5 YEARS ANNIVERSARY

Hei alle sammen! I går hadde Sverre og jeg jubileum, for vi har nemlig vært sammen i 5 år! OMG! Det er altså over 5 år siden vi startet å danse sammen, og 5 år siden vi ble kjærester. Som tiden flyr…Årene sammen har satt oss på ekstremt mange prøvelser, men også gitt oss ekstremt mye glede! Så jeg tenkte jeg skulle skrive litt om disse årene samt legge ved litt gamle bilder:

Sverre og jeg har jo kjent hverandre siden vi var rundt 12 år, på grunn av at vi møttes på konkurranser og lignende. Så da vi begge ble “dansesingle” i 2014 var det vår felles trener Anita Langset som foreslo en prøvedansing. Vi klaffa ganske fort i kjemien, og etter litt trening ila sommeren flyttet jeg over til østlandet for å satse sammen med han. Og det tok ikke så lang tid før vi ble et par også utenfor parketten!

Men ganske kort tid etter at jeg flytta over ble jeg ganske alvorlig syk og var ute av dansen i flere måneder. Dette tok selvsagt ganske hardt på et nytt forhold både dansemessig og privat. Jeg var såpass dårlig at jeg dro hjem til Haugesund, så da måtte Sverre trene på egenhånd. Men han ventet på meg, og etter noen måneder kunne jeg starte å bygge meg opp igjen.

Vi kom oss heldigvis gjennom det begge to, og fortsatte dansingen og forholdet sammen. Da jeg først ble syk bodde jeg hos Sverre, så jeg er veldig imponert over hvordan han prøvde å hjelpe meg så godt som mulig. På det tidpunktet visste vi jo heller ikke hva det var, så stakkars Sverre fikk jo litt “packer´n” som han selv kaller det. Men heldigvis ble jeg helt frisk etter en god stund.

En annen ting vi har “gått gjennom” er nettopp det kombinere å være partnere og kjærester. Man er rundt hverandre omtrent 24/7 og det er vanvittig lett å dra med seg ting fra trening hjem. De første årene krangla vi også mye, og til tider veeeldig mye. Mange trodde nok at vi ikke kom til å forbli sammen lenge. MEN – we proved them wrong!

Vi har måttet jobbe beinhard og målretta for å forbedre kommunikasjonen vår, og det har faktisk hjulpet ekstremt mye. Det er helt forferdelig å ta tak i sine egne “feil” og i måten man snakker sammen, men man må bare ta seg i nakken og gjennomføre det man har avtalt. Vi har gjort uendelig mange “øvelser”, som for eksempel: “For hver negative ting du sier, skal du si tre positive.” Høres litt teit ut, føles også veldig teit og tilgjort i starten. Men etterhvert blir det faktisk mer og mer naturlig å påpeke positive ting, og deretter komme med noe konstruktivt!

Vi har også måttet forholde oss til skader…Såpass mange at vi til tider har blitt kallt “det syke paret” o.l. Jeg er den som har slitt mest med sykdom, og Sverre mest med diverse skader. Men vi har alltid kjempet oss tilbake. Alltid prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen. Det har ikke vært lett eller gøy, men vi har gjennomført det sammen!

Jeg må ærlig innrømme at disse årene ikke alltid har vært lette, men fyyy flate så stolte jeg er av oss. Alt vi har krabbet oss gjennom, sammen. Alle de vanskelige tidene vi har kommet gjennom, sammen! Og dette på grunn av alle de gode stundene. Alle latterkrampene, alle de gode treningene, de fantastiske opplevelsene, de gode resultatene og de hyggelige hverdagene!

5 år sammen er lenge! Spesielt ettersom vi var ganske unge, 17, da vi ble sammen. Men vi har vokst opp sammen, og lært på veien, og det er jeg stolt av.

Gratulerer med jubileumet Sverre <3

 

xoxo

2 kommentarer
    1. Så fantastisk 🤗❤️❤️ det dere har fått til står det respekt av. Jeg vet hvor syk du har vært og hvor vanskelig du syntes det var. Det er ikke alltid så lett for de rundt å skjønne hvor alvorlig syk du var, og hvor inderlig du ønsket at det skulle gå over. Men du gav aldri opp, og det er så fantastisk å se på dere i dag og hvor langt dere har kommet tross alt ❤️❤️jeg gleder meg til fortsettelsen, og jeg heier på dere 💃💃💃💃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg