5 MÅTER JEG TRENER PÅ I FERIEN

Alle bilder i innlegget er tatt av Hanne Cathrine Fagerland. 
Jeg er glad i å ha aktive dager, men samtidig vil jeg variere litt nå i ferien, for å bygge opp styrken i kneet igjen, og ha litt ferie samtidig som v i holder formen. Så her kommer 5 forskjellige måter jeg liker å trene på i ferien, og forhåpentligvis kan du også du ta noe inspirasjon fra dette og finne den formen som passer for deg for å være aktiv i hverdagen, også i ferien!


1) Danse. Jeg danser naturligvis sportsdans, men her er det endeløse muligheter, for eksempel å søke opp en dansetime på youtube, dra på en zumba time, eller danse noe annet du liker. Det trener både koordinasjonsevne, kondis og styrke.
2) Gå turer. 
Enkelt, men kan være så fint som trening i ferien. Ta fatt på noen motpakker med litt tempo!


3) Styrketrening. 
Her er det kun kreativiteten som setter grenser. Tren ute i hagen, hjemme i stuen eller i et studio. Også her er det maaaasse å finne på YouTube. Det har vi søkt opp mange ganger hvis vi mangler litt inspirasjon til øvelser.
4) Svømming. Det har vi dessverre ikke fått gjort så mye av denne ferien, men det er definitivt noe jeg vil gjøre mer av fremover når svømmehaller er oppe å går.
5) Den siste her blir en liten oppramsing av andre ting du kan gjøre! Hoppetau, leke med barn, bade, gå fjellturer, surfe, gå turer med hund, leke boksen går, gjemsel eller noe annet fra barndommen – det er fortsatt gøy! Ta med en gjeng venner og prøv!

Dette er noen av de treningsformene jeg liker best å drive med for å få variasjon, og det tror jeg er veldig viktig for både å ha det gøy, og få fremgang, og utfordringer.

Hvilken treningsform liker du best?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg