5 AV HØSTENS REISEMÅL

Høsten er her og det betyr mye reising for oss! Vi prøver jo å få reist på så mange konkurranser vi har tid og penger til. Veldig gjerne utenlands! Nå i høst er litt booket, og forhåpentligvis blir det mer!
Tenkte uansett jeg kunne dele noen av høstens reisemål med dere:

Første stop: Gøteborg, Sverige.
Ikke akkurat verdens lengste og mest eksotiske reise hehe, men likevel moro!! Vi skal kjøre dit, så det blir roadtrip med bil full av dansere. Gleder meg! Vi skal nemlig delta i en svensk dansekonkurranse.

Etterpå skal vi til: Trondheim, Norge.
Ikke utenlands, men som jeg gleder meg! Har aldri vært i Trondheim før, og dessuten har jeg flere venninner som studerer der! Så der blir det både konkurranse og forhåpentligvis litt sightseeing med noen venner.

Senere skal vi til: Vilnius og Kaunas, Litauen.
Litauen er et sted vi har vært veldig mye, men både Vilnius og Kaunas er to byer jeg liker veldig godt! Vi har tross alt blitt litt kjent der ettersom vi har vært der såpass mange ganger. Så selv om stedet ikke er helt nytt, gleder vi oss til å trene, konkurrere og utforske det videre!

Videre utover høsten skal vi til:
Bergen, og mest sannsynlig flere steder! Men disse er de som er booket og klare. Jeg gleder meg masse!!

 

Skal du reise noe i høst?

 

Xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg