2018 – RECAP

Reklame | Nemus, Kjeller Tannhelse, Helifuel, KAN frisører, The Skin Frogner

Wow…2018, hvor skal jeg begynne egentlig?? Det har vært et år med så sinnsykt mye forskjellig innhold!
Vi har hatt store oppturer, men også mange nedturer. Det har vært et langt år, både på godt og vondt.
På en side føler jeg at det til tider har vært tungt å komme seg gjennom, men på en annen side har jeg fått
oppleve så sykt mye, og jeg ville aldri vært foruten! Jeg tenkte jeg skulle ta å blogge litt om året som har gått,
og jeg skal prøve å holde det så kort som mulig, samtidig som jeg vil prøve å få med mye! Heng på!

Først vil jeg si at vi har fått reist masse i år, og vi fått oppleve mange fantastiske steder sammen!
Veldig mye flyplasser og idrettshaller, men mange steder har vi også hatt tid til sightseeing!
Jeg elsker å reise, og takker ikke nei til muligheten til å utforske et nytt sted.
Jeg elsker å se på vakre bygninger, flott natur, oppleve litt annerledes kultur og rett og
slett se på det som gjør et sted unikt. Det er jo veldig kostbart både det å danse, og det å reise,
så jeg er veldig glad for at de i alle fall er kombinert! Dansingen gir oss en unik mulighet til å reise verden over.
På bildene under ser dere noen øyeblikk fra Praha, Alassio, Stuttgart Nice, Bologna og Monaco!

I løpet av året har vi også hatt muligheten til å jobbe med mange flinke trenere!
Under ser dere bilder med noen av dem. Jeg hadde ikke bilder av alle desverre,
ettersom det ikke alltid er tid til det mellom timer, men noen har jeg i alle fall!
I tillegg til disse er det mange flinke trenere vi har hatt gleden av å danse med, som vår hovedtrener i latin Nadya!
Timer med flinke trenere er så viktig for karrieren vår, så selv om det er veldig kostbart prøver
vi å få med oss en del timer. Men vi er ikke veldig rike akkurat, så vi kjenner på at vi må ta til oss
så mye informasjon som mulig på hver time. Noe som jeg håper gjør at vi får maksimalt ut av de timene vi får hatt.

I det travle året som har gått har jeg heldigvis fått tid til å være med mine herlige venner og familie også.
Diverse ferier og høytider feires alltid hjemme, for det er så deilig å få dra hjem for å lade opp og være
med mine evige støttespillere. Men også her på østlandet har en herlige venner som jeg prøver å tilbringe
så mye tid med som mulig. Jeg har den fine venninnegjengen min fra vidergående, dansevennene mine,
og venner fra Haugesund som også bor her i området! Er sååå heldig som har
så mange fantastiske venner så mange steder.

I løpet av året har jeg også fått gjøre enda mer dansehår -og sminke! Så moro å få lage hår
og sminke på så mange fine jenter.  Alt jeg har gjort kan dere sjekke ut på @made.by.ronjaostensvik.

Innimellom alt det travle kommer det både mange lysglimt og noen mørkere stunder.
Som dere ser under fikk jeg drevet med et par andre hobbyer en gang i blandt som å ri og lage vlogger,
vi fikk et par nye tilskudd til vårt fantastiske sponsorteam, nemlig Kjeller tannhelse, samt sponset spraytan
til VM fra The Skin Frogner, og et flott års samarbeid med KAN frisører. Vi hadde også et fantastisk samarbeid
med resten av de flotte sponsorene våre NEMUS, Miss Nailed It, Helifuel, og Katja.

Vi har jobbet MASSE som både er sykt bra, og sykt travelt. Jeg er veldig takknemlig for alle jobbmulighetene
jeg har hatt i 2018 og er klar for nok et år emd masse jobbing, men med litt mer fokus på å høre på kroppen.

De aller største utfordingene og skuffelsene i år har kommet av at Sverre har vært så uheldig med diverse
skader og smerter. Heldigvis har han fått bra oppfølging av Nemus!! Men det har likevel ført til at vi har
gått glipp av mye vi gjerne skulle vært med på, og at det har vært mye vondt og mye frustrasjon.
Men det aller viktigste er helsen! Så nå har v i faktisk hatt fri i ca 6 uker!!! Det føles syykt lenge, og lenger går
det før vi er helt tilbake. Men nå tar vi den tiden som trengs, og satser på at vi da kan kjøre på for fullt igjen.

Nå er snart dette innlegget over, så dette siste avsnittet handler selvsagt om dansingen, vår store lidenskap.
I år som andre år har den bragt oss uendelige minner! Store skuffelser, som dårlige prestasjoner og
dårlige resultater, men mest av alt store gleder! Gode treninger, mestringsfølelse, godt samarbeid og mye mer!
Noen av høyepunktene i 2018 er at vi har kvalifisert oss til, og representert Norge i to EM og et VM, at vi gjorde
vårt beste NM hittil i karrieren (2 i std, 4 i lat), noen gode resultater fra internasjonale konkurranser,
og siste Norgesserie hvor vi ble 1 i standard og 2 i latin.
Photos by Peter Kasbergen, Interdance RU, JJGueudry, GOC and private photos.

Alt i alt var 2018 et år stappa fullt av begivenheter. Mye lærdom og erfaringer, mange minner,
mye kjærlighet, skuffelse, svette, tårer, og ikke minst glede. Fremfor alt glede. Uansett hvor mye dritt livet kan
by på er jeg så heldig å v ære omringet av fantastiske mennesker på alle kanter, og derfor er jeg ikke redd
for hva fremtiden bringer…Come what may.

Takk til alle som har vært med på å gjøre 2018 til et uforglemmelig år.
Nå går vi inn i 2019 med nye krefter, håp og pågangsmot.

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg