17TH OF MAY

17.mai – hele Norges dag! Jeg er personlig veldig glad i 17.mai, og de siste årene har jeg feiret det her på østlandet. Det gjorde jeg også i år, sammen med Sverre og mange venner!

Dagen startet hos min venninne Tiril, sammen med Malin og Sverre. Der hadde vi en deilig champagne frokost, og koste oss noen timer før det bar ut! Under er litt bilder fra den deilige frokosten:

    

Jeg er så glad for at jeg fortsatt har venninnegjengen fra vidergående!! I dag var det kun vi tre (av totalt 5) som hadde annledning til å møtes, men jeg er så glad for at det passa for dem i alle fall. Det blir jo desverre ikke så ofte vi sees nå ettersom folk studerer mange forskjellige steder (både utenlands og andre steder i Norge), så jeg verdsetter virkelig stundene vi får sammen!! Mine fantastisk flotte venninner:

Etter frokosten dro vi til Lillestrøm, hvor vi så litt på russetoget, kjøpte oss en is, og dro på tivoli! Kooos!

Etterhvert var det på tide å flytte ut av bunaden, og inn i dagens andre antrekk og dra videre på grilling hos kompisen vår Tobias!

Det var så gøy!!! Jeg møtte flere kjente, og ble i tillegg kjent med mange nye, superkoslige folk! For en kveld!
#GodStemning!

Vi hadde grillmat, musikk og godt selskap. Mer kan man ikke be om! Vi var der fra ca klokken 6 til 12, og tiden fløy avgårde, som den gjør når man har det gøy!

Takk til alle som gjorde min 17.mai feiring perfekt!! Og jeg håper alle andre også hadde en super feiring!

Fortell meg gjerne om din feiring i kommentarene!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg