17.MAI LOOKEN

Reklame | Hynt Beauty

Gårsdagen var altså så fin, og en av tingene som jeg liker veldig godt med dager som 17.mai er rett og slett annledningen man har til å pynte seg litt ekstra! Jeg var litt i tvil om å bruke bunaden ettersom vi planla å være hjemme alene, men da jeg fikk vite at venninnene mine kunne komme på besøk var det ingen tvil om at bunaden måtte på. Jeg synes personlig at bunad er noe av det flotteste som finnes, og jeg er så vanvittig heldig som har en. Jeg har en nydelig Rogalandsbunad som dere kan se på bildene under.

Men for å matche den nydelige bunaden ville jeg gjøre en sminkelook. Jeg sto opp rundt 9 og gikk rett i sminkestolen. Jeg teste blant annet et nytt produkt, nemlig Stella eyeshadow i Honey gold fra Hynt Beauty. Jeg hadde enda ikke rukket å prøve den, men fy flate det blir ikke akuratt siste gang jeg bruker den, bare sjekk den floken på bildene under. Og synes egentlig ikke bildene viser hvor nydelig den egentlig var heller. Spesielt i sollyset var det skinnende og nydelig – ny favoritt!

Produkter fra @hyntbeautynorge
– Sun prep primer
– Solare bronzing powder
– Notoriously nude blush
– Translucent Pearl powder
– Duet perfecting concealer
– Honey gold eyeshadow

Disse produktene har uten tvil blitt mine go-to produkter innenfor sminke ettersom de er veldig lette å påføre samt sitter godt. Et lite tips til dere for å få sminken til å sitte på hele dagen er å alltid bruke primer, setting pudder og/eller setting spray. Først og fremst gjelder det jo å velge produkter som sitter godt i seg selv, men primeren gjør liksom at resten av sminken har noe å “feste seg” i, og setting pudderet og/eller sprayen låser det fast. Personlig bruker jeg alltid primer, et veldig tynt lag med setting pudder, og avslutter med en setting spray for å få litt fuktighet og ekstra setting. Min personlige favoritt er “All Nighter” setting spray.

Håper dere også hadde en super feiring i går, og at starten på en ny uke gikk bra i dag!
Hvilke planer har du for uken?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg