1ST OF DECEMBER

Desember må jo være årets kosligste måned! Nå er det 1. desember, første luke i kalendere skal åpnes, det er helg, ski på TV, men desverre ingen snø. Bildet over tok jeg for rundt en uke siden, da det var nydelig vintervær. Jeg er ikke særlig glad når det kommer mye snø og jeg må måke ut bilen hver morgen, men det er veldig vakkert og gir julestemning når det er slik som på bildet over.

I dag har jeg bare slappa av inne, sett på ski, strikka og drevet med litt husarbeid. Klokka er bare 16:00, men det er allerede skikkelig mørkt ute og det føles ut som det er sent på kveld. Men heldigvis er det  en god del av dagen igjen, så nå skal jeg få gjort litt mer her hjemme tenkte jeg.

 


(Inspo fra Pinterest)

I år har jeg fått en flaks kalender, samt at jeg har en sånn liten sjokoladekalender som jeg alltid hadde da jeg var liten. De koster jo typ 10 kroner, så jeg kommer nok til å fortsette med i noen år til haha, bare fordi det er så mye minner med den tradisjonen.

Pleier du å ha kalender i desbember?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg