GET READY FOR THE CHRISTMAS SEASON

Reklame | KAN frisører

Hos KAN Frisører tilbyr de mer enn bare klipp! For det første kan du selvsagt få fikset hårklippen og/eller fargen som er helt magisk, og deilig å få gjort før julens festligheter. Men i tillegg til dette kan du få hjep til både hår styling OG makeup fra en utdannet makeup artist! Min frisør Sara er nemlig også makeup artist! De selnger også mye fin sminke i tillegg til de gode hårproduktene de har.

Du kan for eksempel booke time samme dagen som det er julebord, så gjør de deg helt klar både med hår og sminke! Evt kan man også dra inn tidligere, få fikset  håret, og lære litt om makeup fra Sara.

Jeg har alltid vært fornøyd med både hår og styling som jeg har fått hos Sara, og selv om jeg ikke har blitt sminket der, er Sara alltid sminket og fin når hun fikser meg! Det er så praktisk at man kan få fikset hår og sminke på samme sted, eller hva?

Skal du på noen julebord i fremover?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg