HAIR ON POINT FOR THE WORLD CHAMPIONSHIP

Reklame | KAN frisører

Looken er sykt viktig for en danser fordi det er utrolig viktig med et godt førsteinntrykk! Derfor er jeg såå glad for at KAN frisører nok en gang har hjulpet oss med å få den perfekte looken før en stor konkurranse! Se bilder under:

FØR:   (fargen fra sist hadde holdt seg veldig fint i lengdene fra forrige gang faktisk! Men det var en del ettervekst samt litt slitte tupper)

Som dere kan se fikk jeg en magisk farge og en flott klipp! Det er viktig for meg å ah litt lenge sånn at det er lett å fikse konkurransehår, men jeg ønsket en klipp som er mer spennende, også til vanlig. Det fikset selvsagt min flinke frisør Sara! Nå har jeg en flott frisyre som jeg både trives veldig godt emd til hverdags, og som er enkel å fikse til konkurranser – hva mer kan en danser ønske seg?

 

xoxo

 

4 kommentarer

Siste innlegg