#HAIRBYRONJA // NS 4

 

 

 

 

 

Jeg lagde faktisk 5 hårsveiser dagen før Norgesserie 4! (iÍnkludert mitt eget).  Jeg synes det er sååå gøy å få tilliten av disse jentene til å fikse håret deres klart til en konkurranse. Og jo mer jeg før gjort det på forskjellige hår – jo bedre blir jeg jo! Denne gangen lagde jeg flere hårstiler jeg aldri har laget før, og alle jentene skulle ha forskjellige ting, og hadde veldig forskjellig hår – en utrfordring jeg likte godt!

 

Jeg ble faktisk ganske så fornøyde med alle sammen, og håper jentene følte seg bra på gulvet! Jeg får alltid litt prestasjonsangst, fordi det er så viktig å føle seg vel på gulvet, og håret er en stor del av looken. Desto gladere er jeg for at flere jenter kommer til meg gang på gang – tusen takk til dere!

 

Nå er det på tide å nyte fredagskvelden, se en film og spise noe godt!

Hvilken av hårsveisene er din personlige favoritt?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg