WHITE SMILE // KJELLER TANNHELSE

Reklame | Kjeller Tannhelse

Ingenting er som er fint smil! Og selv om jeg alltid har vært fornøyd med smilet mitt  og aldri slitt særlig med noen problemer, skulle jeg alltid ønske de var litt hvitere. (#LuksusProblem, I know). Men jeg har aldri 1) prioritert 2) turt å bleke tennene mine. Men nå som vi får hjelp, forklaring, produkter og oppfølging av selveste Kjeller Tannhelse kunne jeg ikke la muligheten gå fra meg! Vi var innom for en liten stund siden for å ta avtrykk til skinnene som vi skal bruke når vi bleker, og i dag var vi innom for å hente dem, samt få litt forklaring på hvordan vi skal bruke det.

Her kommer litt bidler fra forrige gang:

Nå gleder vi oss masse til å teste dette fremover, og jeg skal gi dere en update underveis!

 

Har du noen gang bleket tennene?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg