PRAGUE // LES LYON

Reklame | Les Lyon

 

    

                     

 

#TB til Praha! Og hvor kul er ikke jakka til Sverre? Den har han fått av et helt nytt klesmerke, nemlig Les Lyon! Det merket er det faktisk kjæresten til Ann-Torill ,(@miss.nailed.it) Ivan , sitt merke! Super kule og behagelige klær. En perfekt blanding av hverdags og treningsklær. Komfortable men likevel stylish liksom haha – min favoritt match når det kommer til klær!

Jeg står så sykt tidelig opp og vandrer rundt hele dagen, så jeg vil aller helst kle meg så behagelig så mulig haha. Men likevel skal jeg jo på jobb osv så jeg vil gjerne se ordentlig ut likevel. Jeg har blandt annet en hettegenser som er digger fra jentekolleksjonen som kommer ut senere. Men guttekolleksjonen er allerede ute, så om du trenger en perf juelgave til pappa/bror/kjæreste etc anbefaler jeg deg å kikke HER !

Jeg har allerede begynt å tenke på årets julegaver, og satser på å begynne på dem rimelig snart. Jeg liker å være tidlig ute sånn at ting er i boks, og at jeg slipper å stresse. Og hvis man begynner tidlig føler jeg det er større sjanse for å finne gode gaver som ikke sprenger budsjettet! Personlig har jeg veldig stramt gave budsjett så jeg prøver alltid å gjøre kreative løsninger. Dette kan jeg blogge mer om når det nærmer seg jul!

 

Når begynner du å tenke på julegaver?

xoxo

4 kommentarer

Siste innlegg