AUTUMN VIBES

Reklame | Miss Nailed It


                                         NAILS BY @MISS.NAILED.IT

Høsten er absolutt ikke min favoritt årstid… Været er så uforutsigbart, det er mye dårlig vær, det er generalt veldig travelt osv osv…men det jeg virkelig elsker er alle de flotte fargene. Naturen er vakker på høsten! Og som dere ser på bildene over trives jeg godt ute i dem så lenge været er OK!

 

Som jeg også nevnte i sta er høsten er veldig travel periode, kanskje til og med den travleste, og spesielt i år! Det har blitt et så enormt engasjement for dans på SFO som er helt fantastisk! Derav skal jeg ha hele 4 flere kurs enn det jeg allerede har – hver uke! #Heftig. Heldigvis er ungene sååå søte og hører faktisk etter ( de aller fleste i alle fall haha). Da går kursene relativt av seg selv og det er så gøy å få dra frem noen unge dansere som forhåpentligvis vil fortsette etter SFO kursene. Men selv om det er gøy tar det virkelig på. Jeg jobber fra 07:30 hver dag og er rundt barn og unde hele dagen, som krever at man har en del energi og er “på” hele tiden.
 

I dag har jeg en relativt rolig dag, jobb-messig. I dag har jeg “bare” jobbet fra 07:30 til 13:00 og deretter hatt en times kurs fra 18:00. Men nå har jeg også egen trening 19:15. Da er det styrke som står på planen!

Liker du best styrke eller kondisjonstrening?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg