WEEKEND MODE

Reklame | Miss Nailed It


PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // NAILS BY @MISS.NAILED.IT

 

Denne helgen har for det meste vært super duper fin! På fredag hadde jeg først en tur på senteret med både Sverre og venninnen min Abigail etter jobb, som var mega kosli! Vi var en tur innom cafe og kjøpte noen småting på senteret. Rett og slett veldig hyggelig å bare rusle rundt sammen, prate og handle litt.

Etter det dro jeg ut på sosial aften med jobben min, noe som også var veldig hyggelig. Jeg har fantastiske kollegaer og koste meg fra start til slutt! Med de var jeg fra rundt klokken 18 til rundt midnatt. En fredagskveld med deilig mat, godt selskap og masse latter!

Dagen etterpå var vi på trening, på kino, og deretter hjemme hos oss med besøk av kompisen vår Jonas. Vi så “Venom” på kino, som en ltt tidlig bursdagsfeiring for Sverre, og den var overraskende bra! Koste meg skikkelig. Deretter lagde vi en hjemmelaga pizza og så på “Skal Vi Danse” hjemme hos oss – super kos!

Helgen avsluttet med familieselskap hos Sverre sin fetter i dag. Jeg ser ikke familien til Sverre så alt for ofte ettersom de fleste bor et godt stykke unna, så det var veldig veldig hyggelig å se dem alle sammen i dag! Der koste vi oss med mat, kaker og godt selskap!

 

Som dere kan lese går god mat og godt selskap igjen som stikkord, og det har rett og slett vært en svært sosial og hyggelig helg. Det er veldig sjelden at jeg har så travle helger på denne måten. Som regel er det reising eller trening på planen, noe jeg liker veldig godt, men det er veldig kjekt  å kunne gjøre litt andre ting en gang innimellom! Setter virkelig pris på sånne helger.

 

Jeg håper din  helg har vært minst like fin som min!
Har du gjort noe spesielt?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg