#HAIRBYRONJA // VLOG NS3

Reklame | KAN frisører. Miss Nailed It

               


Remember to put on HD quality!

Her kommer endelig vloggen fra norgesserie 3! Har tatt litt tid, men bedre sent enn aldri! Denne dagen hadde jeg allerede fikset to andre på håret, så når turen kom for mitt eget hår var det mildt sagt ikke veldig samarbeidsvillig! Syyykt frustrerende, men det gikk heldigvis til slutt.

 

Jeg ønsker å takke vår kjære sponsor KAN for min fantastiske hårfarge! Det er såå deilig å ha et perfekt utgangspunkt når man skal lage dansehår. Jeg er såååå fornøyd med både farge og lengde. Så stort bedre utgangspunkt kan man ikke rett og slett ikke få!

Jeg ønsker også å takke Miss Nailed It for de flotte neglene jeg fikk til konkurransen, som dere også kan se på videoen.

Håper dere liker videoen og frisyren!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg