EXPANDING OUR TEAM // KJELLER TANNHELSE

Jeg har en fantastisk nyhet som jeg har gledet meg til å dele med dere! Sverre og jeg har nemlig fått en ny sponsor som skal ta vare på tann og munnhelsen vår, nemlig selveste Kjeller tannhelse! I forrige uke var vi der for første gang og jeg fikk det som må ha vært den mest grundige sjekken jeg har fått i hele mitt liv. De sjekket både kjevemusklatur, tannkjøttet, tungen, og selvsagt tennene.

Under kommer litt bilder fra de fine lokalene deres som ligger i kunnskapsbyens hus på Kjeller:

Vi hadde begge en veldig fin opplevelse der og følte vi fikk skikkelig sjekka opp!! Null hull på noen av oss – så det var bra!
Vi skal tilbake i oktober for å følge opp på litt kosmetiske behandlinger samt snakke litt om visdomsjekslene mine. Jeg har slitt med vondt i jekslene av og på i flere år, så det å få komme til et sted med så mange flinke tannpleiere/tannleger gjør at jeg føler meg veldig trygg på å endelig få fjernet dem. Så det blir noe å snakke om neste gang vi tar turen innom.

 

Personlig har jeg aldri hatt noen særlig problemer med å gå til tannlegen, så jeg har ingen tannlegeskrekk, men uansett har jeg lyst til å berømme alle vi traff der for deres strålende humør! Alle var såååå hyggelige, smilte og det var god stemning i hele lokalet. Så god stemning at jeg gleder meg masse til å dra tilbake.

 

Det kommer mer fra samarbeidet vårt med Kjeller Tannhelse etterhvert! I mellomtiden anbefaler jeg dere å sjekke dem ut HER!

De tilbyr så mye forskjellig, til og med på lørdager, så er det noe som helst du trenger hjelp med er det hjelp å få hos Kjeller tannhelse!

 

xoxo

 

We recently got a new sponsor in our team, and we are very proud to say that we are now collaborating with Kjeller Tannhelse! They will take care of out oral health. We went there last week to get a check-up, and I really got the most detailed check up ever! They checked my jaw, tongue, and so on – and of course my teeth!

Luckily there were no problems as usual – yay!

However, I will probably remove my wisdom teeth some time soon. I finally have a dentist team that I trust to remove them. And I really look forward to that because they have been giving me trouble on and off for some years..
We will also talk with them about some cosmetic treatments soon.

In the meantime I advise you to check them out HERE!

xoxo

3 kommentarer
    1. Så flott 👍 innbydende og flotte lokaler😊 så fantastisk at de er blitt en del av teamet rundt dere.
      Dere er ikke minst, noen flotte ambassadører og 💃💃💃

    2. Så bra at dere hadde en positiv opplevelse 🙂 Jeg har litt tannlegeskrekk så for meg er det utrolig viktig å bli godt ivaretatt og fortalt hele veien hva som skjer, hehe. Veldig fint innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg