OFF TO PRAGUE

 

I går reiste vi avgårde til Praha og hele dagen fløy avgårde! Morgenen gikk med til å pakke ferdig og kjøre til Gardermoen. Og som dere kanskje har skjønt er det alltid en hel del man skal ha med seg. Her ser dere et par bilder fra pakkingen! 

Man trenger en hel del hårprodukter, blandt annet de du kan se på bildet under. I tillegg trenger man veldig mye sminke, bruningsprodukter, osv osv!

I tillegg til disse produktene er det diverse ting man må huske å ta med seg. Et par ting som jeg alltid tar med meg er en liten hårføner, kreppetang, en vifte, strømpebukser og en kimono for mellom rundene. Det er selvsagt også veldig mye annet man må ha med. Basics som undertøy, chille klær og vanlige klær, kjoler, sko osv!

        

         

Denne gangen var jeg skikkelig redd for at jeg hadde glemt noe siden jeg følte jeg hadde pakka så lett haha. Og med lett mener jeg en kjolebag, en sekk, en liten trillekoffert og en stor koffert på deling haha. Men den store kofferten v ar så innmari mye lettere enn vanlig at jeg følte jeg hadde pakka lite lol.

Uansett, det virker faktisk som jeg har fått med meg alt og vi er allerede i gang med konkurransene her nede i Praha – mer om dette senere!

Nå skal jeg slappe av litt før jeg gjør meg klar til dagens andre konkurranse som er World Open Latin!

xoxo

 

Yesterday we travelled to Prague and the day just went by so fast! I spent the morning packing as you can see on the photos above. There are quite a few things you need to bring with you to a competition and over you can see a few. Many thing about the obvious such as the dresses and shoes, but not everyone thinks that you have to bring a hair dryer, a fan, a volume iron and stockings. In addition to this, there is a lot of hair, makeup and tanning products you need bring.

I felt that the packing was very quick and easy this time, so I was really nervous that I had forgotten something, but I haven´t discovered anything yet, so hopefully I´ve got everything I need. On top of all the dance stuff you need to bring sufficient “normal” clothes. Underwear, socks, chilling outfits, and so on.

I often bring to little normal clothes and really regret it. Especially if you use a lot of tanning, bring clothes that you are not afraid to get tan on, and bring multiple clothes – and a bodyscrub haha!

Now I have to get ready for the next competition of today – World Open Latin!

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg