GOODBYE SUMMER // HELLO AUTUMN

Nå er desverre sommeren over og jeg kommer til å savne varmen og det fantastiske været! Jeg må si at vår/sommer er mine favoritter og at jeg ikke er spesielt gira på høsten og vinterens vær. Heldigvis finnes det deler av høsten og vinteren som jeg liker veldig godt også! Vi går mot inne-vær som vil si flere filmkvelder, varm kakao, deilige varme pysjamaser og at jeg endelig får bruke strikka genserene mine igjen!

Med høsten kommer også jobb og rutiner, og jeg går definitivt inn i en travel periode! Jeg skal sette sammen ukes planen min nå og kommer til å dele den med dere ganske snart. Det blir sinnsykt mye jobbing og veldig mye dansing! (sjokk!) Men altså enda mer enn normalt, så det kan bli veldig spennende!

Disse bildene er fra turen vår til Stuttgart i starten av August hvor været var absolutt nydelig, mens nå sitter jeg i Lillestrøm hvor det har regnet og er overskyet…
Høsten har absolutt årets værste vær spør du meg…så skiftende og uforutsigbart. På vinteren vet du i det minste at du må ha ull fra topp til tå haha.

Dagene raser avgårde og jeg er heldigvis tilbake på trening og blir bedre og bedre i formen. Og allerede neste helg er det konkurranse – wææ! Gleder meg masse, og satser på at jeg er i tipp topp form igjen til det. Konkurransen er i Bergen, så vi reiser neste fredag. På kvelden skal jeg fikse et par dansehår, inkludert mitt eget tenker jeg, sånn  at det “kun” er å sminke og brune seg på morgenen.

Så fremst det er bra lys på hoteller (som det absolutt ikke var i Stuttgart) så har jeg planer om å lage både hår og sminke vlog! Jeg har blitt veldig glad i å vlogge, så det kommer nok både det ene og det andre fremover.

Nå er pausen min her på jobb straks over så jeg må gjøre meg klar til siste time – blogges snart igjen!

xoxo

 

Summer in definetly over and the warm and lovely weather is long gone… Autumn is here and it brings changing weather as well as rutines. For me this measn back to work! I am really happy to be back at work, but I have actually a few new jobs as well. So this fall will be super duper busy for me! I will finish my week plan soon and share it with you guys so you can see how insane my fall will be haha. I am excited though.
Also I am slowly getting better from the really bad flu I had last week, so hopefully I´ll be fit to fight next weekend for the competition in Bergen!
I just have a break at work now, so I´ll have to get back to it, but stay tuned for more blogposts and vlogs in the near future!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg