TWO-FACED // BYHS

I helgen har er det landslagssamling, og jeg var selvsagt fortsatt syk….Jeg ble desverre blitt sittende å se på hele fredag og lørdag, og i går følte jeg meg såpass dårlig at jeg bestemte meg for å bli hjemme og slappe av sånn at jeg forhåpentligvis kunne dra på jobb og trening i dag.. I  dag føler jeg meg mer uthvilt og det gikk helt finr å dra på jobb – takk og lov!

Men som sagt var jeg med på lørdag, og på slutten av dagen hadde Helene et lite kurs med sminketips etc, og jeg fikk være modell. Desverre fikk vi plutselig veldig dålrig tid, så hun fikk kun sminket halve ansiktet mitt haha. Under kan dere se litt bilder fra prosessen:

Jeg synes det er så moro å få være med på sånn her, og bortsett fra at jeg måtte hoste/snyte meg en del, så gikk det veldig bra. Det er litt annerledes fra hvordan jeg selv pleier å sminke meg, men Helene er veldig flink så det er definitivt tips jeg skal ta med meg videre! Dere kan sjekke ut bloggen til Helene HER.

 

Nå er jeg på LSK og skal ha barnekurs og trene litt forsiktig i kveld! Satset på at det går bra og at vi er back on track denne uken!

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg