GOC // HAIR & MAKEUP

Hår og sminke er jo en ganske stor del av danse-sporten. Det er en tung og slitsom idrett, men likevel er det scenekunst der man skal se smashing ut til enhver tid! Og en ting er at det skal se bra ut, det må også tåle mye svette! Disse bildene er tatt på slutten av dagen etter konkurransen, så jeg vil si sminken holder ganske bra! Selvsagt ikke like bra som før runden, men fortsatt ganske bra!

Dansesminke er noe jeg synes er veldig gøy, og jeg lærer stadig mer. Som dere kanskje har lagt merke til sminker jeg meg svært lite eller ingenting til hverdags, men jeg liker godt å sminke meg til konkurranser eller til en spesiell annledning. Det som er ekstra moro med dansesminke er at det ikke trenger å se 100% naturlig ut. Jeg liker å ha litt frie tøyler og teste ut litt diverse. Jeg er langt ifra en ekspert, men lærer mer og mer.

Dessuten prøvde jeg en helt ny hår-look denne gangen. Jeg hadde alt oppover sist også men denne gengen la jeg det til siden i stedet for rett frem på toppen. Jeg likte selv looken godt og gleder meg til å prøve meg litt frem med sånne typer hårfrisyrer også. Jeg liker å kunne lage mye forskjellig.

Jeg har allerede en sminke-video ute på youtube kanalen min som dere kan sjekke ut HER  og jeg planlegger å gjøre flere etterhvert!

Hva synes dere om håret og sminken denne gangen?

xoxo

 

I really like dance hair and makeup, and on these pictures you can see the look I made for myself for the first day of German Open Championships. The hairstyle was a new style I have never tried before, but i really enjoyed making and wearing it! I like to be able to make different hairstyles so I like to try different things on myself. I also like to experiment with makeup looks. And as you may know I don´t do a lot of makeup normally, but I really enjoy learning about it and trying things out on the dance floor. These photos is actually taken at the end of the day after the competition, so the makeup and hair is not perfect but I think it stayed pretty well! And that is a very important thing when it comes to makeup for dance. It has to look good and also be able to handle the workout a dance competition is! Ballroom and latin dancers are supposed to look flawless while doing a very demanding sport, and that can be a challenge.

I have already made one makeup video on my YouTube channel which you can check out on: https://www.youtube.com/watch?v=CdqiYINIEJQ , and I am planning to do more of them.

What do you think about this look?

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg