BACK ON THE HORSE // VLOG

PS: HUSK Å TA PÅ HD KVALITET

Beklager at det har vært så lite blogging i det siste. Uken på campen i Litauen har sust avgårde..
Men nå er jeg jeg tilbake og har en del å blogge om fremover! Jeg begynner med denne mini vloggen fra da jeg var hjemme på ferie og fikk bli med søskenbarnet mitt ut å ri. Som sagt er det en ganske kort vlog, men likevel håper dere liker den.

 

Jeg koste meg skikkelig på tur med henne og hestene, og må definitivt bli med ut å ri igjen så snart muligheten byr seg.

 

Liker du hester?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg