A WEEK IN TRAKAI

THOWBACK FROM WORLD OPEN WUPPERTAL

Som dagene flyr avgårde! Vi er allerede på dag tre her i Trakai, Litauen. Vi skal være her helt til lørdag,     og vi har nettopp hatt ferie, så dette er blir en pang start! Jeg er allerede skikkelig støl haha, så resten av uka kan bli spennende. Men det er veldig godt å være i gang!

 

Vi har heldigvis en godt variert dag som starter med oppvarming klokken 08:15, og utover dagen er det diverse gruppetimer og evt privattimer, og på kvelden er det gjennomkjøringer.

 

For øyeblikket ligger jeg godt planta på sengen og har pause helt frem til klokken 13 – deilig!

 

Jeg skal se hvor mye jeg får filmet/tatt bilder fra denne uken..men det er litt vanskelig å få til siden jeg er med på alt selv haha. Men jeg tenke jeg skulle blogge om litt reise tips og ligende! Så stikk innom utover uken for mer av det.

 

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg