OCEAN VIEW


​How beautiful is my hair colour by Sara at KAN frisører looking in the sunlight? Love it! #sponsored 

 

Haugesund leverte strålende vær nesten hele ferien min, så det var helt herlig! Nå er jeg tilbake i mitt andre hjem, her på østlandet. Her er det også herlig vær og skikkelig summer feeling på gang! Ikke at vi får nytt noe særlig av den ettersom vi reiser igjen allerede i morgen for å ha en ukes treningsleir i Litauen. Jeg gleder meg skikkelig til å danse igjen etter en herlig ferie. 

Jeg kom tilbake hit i går og fikk en hel dag sammen med venninnene mine, noe som var skikkelig kos! Vi handla litt samt tok oss en tur på cafe.

 

Nå skal jeg pakke ferdig og gjøre alt klart til avreise i morgen!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg