BACK ON THE HORSE

I mange år kunne jeg masse om hester, og jeg kunne selv både sale opp og styre på! Jeg hadde muligheten til å ri med søskenbarna mine i mange år, noe jeg er sååå takknemlig for. I tillegg var jeg faktisk på rideleir da jeg var yngre. Men naturligvis ble det mindre riding jo mer dansing det ble. Og på en god del år nå har jeg ikke ridd i det hele tatt desverre. Men denne turen hjem har jeg fått muligheten til å komme meg opp på hesten igjen! Jeg har vært med på to turer og kost meg skikkelig!

Jeg hadde liksom glemt litt hvor vanvittig herlig det er å drive på med hest. De er så fantastisk flotte dyr og det er som terapi i ri på dem. Selvfølgelig er de store dyr som man virkelig skal respektere på alle måter, men hvis man er med noen som har peiling så er det jo skikkelig avslappende. Hesten jeg får ri på er jo så snill uansett at det er en drøm å ri på tur. 

Jeg er såå glad for at jeg fikk ri igjen sammen  med søskenbarnet mitt. Så godt å tilbringe tid med både henne og hestene. Skikkelig god måte å stresse ned å slippe å tenke på hverdagens stress og utfordringer.

Anbefaler alle som har muligheten å ta seg en tur på hesteryggen!

 

Liker du hester?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg