ONE WEEK

Herlighet for en uke. Jeg har hatt såå mye å gjøre, samtidig som jeg føler jeg har hatt litt tid til overs. Som dere ser på bildet over driver jeg å pakker til Summer Dance Cup + Camp samt en konkurranse i Wuppertal. Vi skal altså på to konkurranser og en camp en kommende uken! Vi reiser tiiiidlig søndag morgen til Danmark hvor vi skal konkurrere i 11-12 tiden og utover dagen. Deretter er det camp den kommende uken, før vi igjen turer avgårde, denne gangen til Wuppertal i Tyskland hvor vi også skal konkurrere. Det blir rimelig heftig å pakke til alt dette her, spesielt siden vi bare har en koffert vi skal sende til sammen. #hjelp haha. Neida, jeg tror det skal gå! Men full koffert og stappfull håndbagasje blir det definitivt!

 

Utenom pakking og trening har jeg hatt litt kvalitetstid sammen med et par av venninnene mine! Vi hadde en piknik ved Åmotdammen tidligere i uken og hang sammen på senteret i dag. Superkoslig!! Utenom det har jeg har hatt litt tid til å slappe av hjemme, blandt annet sammen med den søte pusen på bildet under.

mdedav 

Nå må jeg vaske (enda flere) klær, sånn at alt er rent og tørt til avreise! Og dessuten pakke det ned… Og pakke smart sånn at jeg faktisk får plass til alt.

Jeg er rimelig god på å pakke, men tar gjerne imot noen gode tips om noen har noen!

Har du et godt pakke tips?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg