LONG TRIP

I går gikk turen ned til Alassio hvor vi skal konkurrere i kveld og i morgen. Men turen ned var ganske lang! Vi var innom hele 5 land i går: Norge, Sveits, Frankrike, Monaco og Italia!

Vi mellomlandet først i Sveits, hvor vi ventet i ca 4 timer på neste fly til Nice, Frankrike. Og derfra måtte vi ta tog til Italia. Dette toget gikk også gjennom Monaco – kult! Så jeg har strengt tatt ikke vært i Monaco, men har i det minste kjørt gjennom haha. Jeg har veldig lyst å dra dit en gang! Bildet over og under er tatt fra flyet da vi landet i Nice, sykt fint sted!! Og dessuten var togturen veldig flott. Det kommer mer av det på ev VLOGG senere!
 

Som dere ser på bildet under av Sverre, var det litt klønete å komme seg frem til Alassio haha. Buss til togstajsonen og finne riktig tog osv osv, men det fant vi ut av!

Vi var fremme rundt 22:15 i går kveld, og jeg ble ganske overrasket over hvor mye liv det var her så sent! Lekeplassene var fulle av unger, og det var mange åpne butikker osv osv. Veldig annerledes fra Norge. Men da fikk vi i alle fall handlet oss kveldsmat!

Nå sitter jeg å blogger fra terassen vår i absolutt deilig vær og skal gjøre meg litt klar for dagen. Vi har akuratt spist frokost, og jeg har tatt et lag med selvbruning som skal få godgjøre sge litt ila dagen hehe. Vi skal nemlig ikke danse før 20:50 i kveld!! Sent, I know. MEN det som er sykt deilig med det er at vi har tid til å utforske litt først! Og at jeg har god tid til å fikse hår og sminke. SÅ nå må jeg bare passe på at jeg ikke har så god tid at jeg fpr dårlig tid! Noen som kjenner sge igjen der eller?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg