WALLMANS OSLO

På torsdag hadde vi sommeravslutning sammen med LSKdans på Wallmans Oslo! Dette har vi gjort et par ganger og det er er like morsomt hver gang! Jeg må si at denne gangen var enda bedre enn tidligere år! Vi var rundt 30 dansere/foreldre som var på Wallmans, så det var veldig hyggelig.

På Wallmans fikk vi fire retter, og under ser dere forrett og dessert. Og for dere som bare…hva i alle dager er Wallmans, så kan jeg fortelle kort at det er et “dinner-show” med fantastiske sangere og dansere som både serverer, synger og danser kvelden gjennom. De er helt rå, og det er underholdning fra start til slutt i et nydelig lokale.

Under ser dere noen små glimt fra selve showet:

Vi hadde faktisk russeballet vårt på Wallmans hvor Sverre og jeg fikk være en del av showet hvor vi fikk fremføre et show vi selv hadde laget. Det var suuper moro. Og hadde jeg ikke satset på en sportsdansekarriere kunne jeg virkelig tenkt meg å jobbe på Wallmans!

Vi hadde en superduper kveld, og jeg anbefaler alle å ta seg en tur på Wallmans om man har mulighet!

 

Har du vørt på Wallmans?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg