KAN HAIRDRESSERS // VLOG

Reklame | KAN frisører

TREATMENT BY SARA AT KAN RINGNES PARK // SPONSORED BY KAN HAIDRESSERS // MUSIC BY MARCUS ANDRE JOTEIG

Nå er endelig vloggen ferdig! Her kan dere se litt, steg for steg hva Sara gjorde med håret mitt sist jeg var hos den fantastiske sponsoren min KAN frisører før NM. Sara og de andre frisørene hos KAN er sååå flinke. Jeg har seriøst aldri vært så fornøyd med hårfargen min som det jeg er nå. Dessuten er jeg også veldig fornøyd med klippen. Ettersom jeg var alene var det ikke så lett å få filmet noe fra selve prosessen, så neste gang skal vi prøve å få dratt samtidig sånn at Sverre får filma! Men dere får uansett se en liten bit fra hvert “trinn” i prosessen, så da håper jeg dere få et lite innblikk. Dessuten viser jeg dere litt rundt i den fine salongen! Jeg er altså så takknemlig og så glad for at KAN frisører har valgt å sponse oss. Håret vårt ser SMASHING ut til hver konkurranse nå. Og spesielt viktig var det jo nå før NM, så det passa perfekt å dra dit uken før.

PS: husk å sette på HD kvalitet på vloggen!

 

Håper dere liker denne lille vloggen, så skal jeg få med Sverre til å filme mer neste gang satser vi på!

Hvilken hårfarge har du? Naturlig eller farget?

xoxo

4 kommentarer
    1. Så utrolig flott og innbydende salong 🙂 fikk lyst til å klippe meg der.
      Og for en nydelig hårfarge😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg