NORWEGIAN CHAMPIONSHIP // SOLO TANGO

Denne helgen har jeg rett og slett ferie hjemme i Haugesund, her nyter jeg solen og tid med familien mens jeg lader opp til en ny uke. Perfekt etter en tøff oppkjøringstid mot NM! Apropos NM, over kan dere se vår solo tango! NM var altså en helt perfekt helg (minus alle gnagsårene haha), og ga masse motivasjon videre. Men før det er tilbake til studio skal jeg som sagt nyte helgen her hjemme! Dere kan følge litt med på hva jeg holder på med på Instagram @ronjaostensvik. Håper dere liker tangoen og er ute og nyter det fine været!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg