SUMMER DAY

Været her om dagen er altså så fantastisk!!! Sola stråler og det er varmt og godt. Men desverre går jo mesteparten av dagene våre med innendørs. Så, siden jeg for det første såvidt får på meg sko pga 4 vannblemmer og 3 svære gnagsår haha, fordi vi har fått litt lite søvn i det siste, og fordi det er så fint vær bestemte vi oss for å ta treningsfri i dag.

Så jeg har kost meg ute mesteparten av dagen! Jeg har egentlig bare drevet å jobbet litt men ute, så det var herlig!! Det jeg har jobbet med får dere se etterhvert!

 

Forresten, jeg fant, helt seriøst, en liten skorpion i leiligheten vår i dag!! Visste ikke at det fantes i Norge engang – sjekk Insta storyen min for bilde og mer info!

 

Holder du deg helst inne eller ute i det fine været?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg