SO HOT


Altså, dette været er helt sinnsykt!! I dag avr det 27 grader ute. Helt villt. Ikke at jeg klager, elsker sol og varme. Men det trenger ikke å bli noe varmere, så er det perfekt. Jeg har desverre brukt emsteparten av dagen inne på jobb og trening, som jeg har gjort hele uken, men i pausene setter jeg meg ut med en eneste gang og nyter sola all den tid jeg har. Her ser dere litt bilder fra kosestunden min ute i sola i dag.

Apropos trening – i dag har vi hatt siste trening før NM!!! Æææææ, vi gleder oss så mye!

Nå vasker jeg litt klær og skriver ferdig pakkelisten min. Deretter gjenstår det å pakke ferdig i morgen tidlig og sette snuten mot NM i Kristiansand! Wish us luck!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg