A DAY AT KAN HAIRDRESSERS

Reklame | KAN frisører

Forrige uke var jeg en tur hos KAN frisører, og flinke Sara fikset håret mitt til NM. Igjen har jeg en fantastisk farge og fasong – eeeeellllssskkk! Det kommer det mer bilder fra veldig snart! Først tenkte jeg å vise dere et par bilder fra salongen på Ringnes Park, så her kommer et lite bildedryss:


Visste du for eksempel at KAN samarbeider med Balmain..?    #awesome

No joke, dette er faktisk behagelige stoler!! Jeg dusja alltid på forhånd da jeg var yngre fordi jeg hatet å sitte i sånne type stoler, men i disse ligger jeg lenge og slapper av uten ubehag!

Komfortable stoler med stikkkontakt rett under bordet slik at du lett kan f.eks lade telefonen! (Passer meg utmerket)


I tillegg er det alltid så fint der. Denne gangen hadde de pyntet ekstra med fine 17. mai blomster!

De har masse digge hårprodukter til salgs….


…og sminke!

KAN salongen er en fin kombinasjon av veldig stilfull, praktisk og behagelig, noe jeg liker veldig godt! Dessuten er salongen ganske romslig, så det blir aldri trangt! Kommer du tidlig er det en sofa med kaffe og kaker som tar deg imot, så det er alltid et sted å sitte å slappe av mens frisørene “do their magic!”

Så, trenger du en avslapningsdag for deg selv, som ender opp med nydelig hår, anbefaler jeg deg å ta deg en tur til KAN frisører!

Har du vært hos en KAN salong før?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg