A DIFFERENT 17TH OF MAY

Denne feiringen av 17 mai har vært ganske annerledes enn sånn jeg har pleid å feire 17 mai! For det første, som dere kan se over droppa jeg bunaden for første gang, ever. Jeg elsker bunaden min og synes det er et av de vakreste plaggene som finnes, men i år kjente jeg at jeg rett og slett ikke orket å ha den på.

For det første har jeg allerede brukt den to dager i år, for det andre så har jeg hatt det så vanvittig travelt denne uken at jeg ikke har fått strøket skjorta eller noen ting, for det tredje skulle jeg relativt sent avgårde til byen og vi skulle litt diverse som å dra på tivoli, noe som er lettere uten bunad haha. Så, selv om det føltes veldig uvant bestemte jeg meg for å la den henge hjemme i år.

Jeg må ærlig innrømme at jeg alltid før litt hjemlengsel på 17.mai. Det er ett eller annet med de tradisjonene jeg er vant til hjemme, men med hjelp av gode venner og Sverre her så blir dagen alltid super etterhvert. Dette er tross alt 3 året jeg feirer det her, så det er jo koslig her og.

Rundt klokken to dro vi ned til Lillestrøm for å møte venninnene mine Abigail og Tiril, vi så på russetog  og spiste på Egon – superkos!!!

Etter en deilig lunsj tusla vi mot tivoliet!

 

Jeg hadde en superduper dag med mye moro, som dere kan se over haha! Den karusellen var så gøy, så jeg tok den med både Sverre og Tiril. Og etter vi var ferdig på tivoliet avsluttet vi turen til byen med en digg, obligatorisk 17. mai is – nam!

Vi avsluttet dagen hjemme i sofaen med pizza og film – perfekt avslutning på en flott dag!

 

Hva gjorde du på 17. mai?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg