DRESS FITTING

Da vi var å trena i Litauen forrige uke var jeg også innom Vilnius på vei hjem for å prøve kjole! Eller, prøve å prøve, men se på farge, fasong, lengde osv! De hadde bare laget deler av kjoler da jeg kom, og da jeg var der satte de den delvis sammen med nåler. Jeg gleder meg sååååånn til å få den nye kjolen til NM!


Her ser den jo ut som en cocktail kjole haha! Men dere får i alle fall intn rykk av fargen. Resten får dere vente til NM med å se!

Den blir som sagt laget i Vilnius, av AIrDress, så jeg får ikke sett den skikkelig før NM selv, men heldigvis bor venninnen min Helene der, så hun er innom å sender meg updates på kjolen, jippi!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg