SALASPILS OPEN 2018


Denne helgen var det Latvia som sto på planen – konkurranse i Salaspils, rett utenfor Riga. Ovenfor ser dere pakkelisten min. Jeg må alltid skrive pakkeliste, ellers glemmer jeg definitivt noe… Denne gangen glemte jeg å skrive opp et par ting: pass, sminkefjerner og telefonlader. Av disse glemte jeg heldigvis bare en ting….sminkefjerner. Jeg pleier å ha en i beauty baggen min, men den var tom.  Og som dere ser på bildene under hadde jeg en god del sminke som skulle bort haha. Det var kun en bitteliten butikk borti gata fra hotellet, og de hadde ingen sminkefjerner…så da ble det å prøve å få det bort i dusjen. Du aner ikke hvor godt den sminken sitter haha! Jeg hadde dusja i sikkert 15 minutter, da var håret endelig OK, og jeg trodde sminken var borte, men da jeg så meg i speilet så jeg ut som en blanding av The Joker og et medlem av bandet Kiss haha. Oh well…det gikk bort til slutt, etter typ 30 min i dusjen…  Lesson learnt! 

 

Vi kom frem til hotellet rundt 11 om kvelden og skulle opp kl 6 så  jeg lagde håret kvelden får konkurransen og sov med det. Etter at man sover med dansehår er det alltid litt løse småhår som må legges på plass, og da stiller selvfølgelig Sverre opp!


A great thanks to our sponsors for helping us prepare and supporting us!
// @miss.nailed.it // Nemus // Helifuel AS // Fjord Quality // Katja // Handmadebyrandi // Unike Trykk // KAN frisør//

Standard delen av konkurransen, WDSF Open Standard gikk om morgenen, og vi danset to runder og kom i kvartfinalen hvor vi ble nr 17 av 30 par.. Vi må innrømme at vi er litt skuffet der, men sånn er det! I Rising Star Latin som gikk på ettermiddagen gikk det derimot ganske bra. Vi danset semifinale og finale og ble nr 3 av 12 par. Det er vi godt fornøyde med!

Vi reiser alt i alt ganske fornøyde hjem, og gleder oss til å jobbe frem mot NM i slutten av mai. Vi er for øyeblikket på flyplassen og skal dra rett fra flyplassen i Norge til trening – no time to rest!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg