BODY CARE // NEMUS

Reklame | NEMUS

Det er veldig mye trening om dagen, noe som etterhvert kjennes på kroppen. Jeg har egentlig hatt sykt lite “problemer” dette året, så det er mest at jeg blir veldig stiv i rygg/nakke og at et av og til låser seg litt i bekeknet. Heldigvis har vi flinke Lovisa hos Nemus som hjelper oss! Hun har vært veldig flink, ikke bare til å behandle, men til å gi oss øvelser å gjøre hjemme, slik at vi skal styrke opp problemområdene.

Sist gang jeg var der, kom jeg inn pga vondt og stiv rygg, samt en veldig hodepine… Det er ikke alle som vet at kiropraktikk kan hjelpe mot hodepiner! For min del kommer de oftest av spenninger i nakken, så etter en tur til Lovisa er de som regel borte. Hun hjelper meg å avspenne musklene, samt at hun “knekker opp” brystryggen og nakken min – så deilig!

Brystryggen – altså øvre del av ryggen har vært grunnen til at jeg har hatt mye smerter i brystet faktisk. Så opplever du smerte i brystet kan det faktisk komme fra f.eks låsning i ryggen. Kiropraktor har derfor vært redningen min mang en gang.

Nemus er en helt uvurderlig sponsor som hjelper oss med alt fra å behandle hodepine og låste rygger, til å lage skosåler og behandle overtråkk o.l. Det er mange flinke mennesker med forskjellige spesialiteter i samme bygg, så det er alltid hjelp å få! Dere kan jo selv se på bildet under at de har mange forskjellige folk! Det gjør også at det er veldig lett å få time på dagen om noe skulle oppstå akutt.

Det er altså sååååå mye en kiropraktor kan hjelpe deg med at du kommer til å bli overasket. Og kan ikke kiropraktoren hjelpe er det nesten garantert at noen andre på Nemus kan hjelpe til.

Vi har fått hjelpen vi trenger for øyeblikket og er klare til å dra til Latvia for å konkurrere i morgen!

Går du til kiropraktor?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg