SIMPLY ELEGANT // MISS NAILED IT

Reklame | Miss Nailed It

I går var jeg hos min fantastiske sponsor og venninne Ann-Torill, også kjent som @miss.nailed.it ! Det er jo duket for hele to konkurranser denne helgen, og flere fremover så da må neglene være “on point”. Og vil man ha perfekte negler kombinert med en hyggelig samtale er Ann-Torill kvinnen å dra til.

Denne gangen gikk vi for en (i vår verden) ganske enkel og naturlig look, selvfølgelig dekorert med litt bling! Jeg har alltid synes at sånne her “fading/ombre negler” er sååå fint, og nå var det min tur til å prøve. Jeg er såååå fornøyd, som alltid. Denne ganske enkle looken oser av eleganse og de to fingrene med stener på er prikken over i-en. Disse passe sykt godt både til hverdags og på dansegulvet – love em!!

På min Instagram story har jeg en liten avstemning som har med disse neglene å gjøre så fort deg inn å si din mening! Sjekk på @ronjaostensvik .

I dag er det faktisk en ganske rolig dag til oss å være. Jeg er allerede ferdig på jobb og skal ikke trene før om noen timer. I mellomtiden skal jeg innom senteret for å kjøpe hårspray til konkurransen, og deretter tror jeg bare at jeg setter meg på LSK og fortsetter på et lite prosjekt jeg holder på med. Dette prosjektet kan dere snart se på @made.by.ronjaostensvik på instagram.

Når Sverre er tilbake fra frisøren vår KAN frisører, så er det en ganske rolig økt i studio, før Sverre skal undervise, og deretter er det heimat! Vi hadde en ganske  heftig dag i går med skikkelig bra styrke og finaletrening, så i dag tar vi en litt roligere dag før vi kjører på igjen i morgen.


FOLLOW @MISS.NAILED.IT on Instagram to see more of her fantastic nails!

Hva synes du om neglene?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg